close

又係我啦喂🙋🙋🙋今次我參加左BETADINE®喉痛漱喉體驗活動,試左PVP-I消毒漱口水!你知啦~喉嚨痛好辛苦架嘛~講句野都勁辛苦!想鬧人都力不從心呀😔仲有好怕傳染俾屋企人,係屋企都戴口罩呀陰公😷

image.jpeg

而呢隻Betadine可以幫到我!我每日會用3-4次,包括早晚同午、晚餐後,而每次用20ml,漱口30秒左右就得架啦~但要記住漱口水要接觸到喉嚨先得架!隻味唔怪唔似藥水味仲涼涼地,聞落會比一般既漱口水温和!我大概用左兩日喉嚨就舒服晒💁💁💁鬧人都鬧得暢快啲~唔使就住就住,又唔使戴口罩焗住!我對呢隻漱口水就幾滿意,你都黎試下~
#BETADINE消毒漱口水

 
 
 
 
 
 
 
- 產品由品牌 x JAG 提供。
- 純屬個人的感受。
- 免責聲明

:此網站所發表的全部文章純粹個人意見感受。
產品成效因人而異。
建議閣下先自行了解產品再作考慮。

不代表品牌的言論和立場。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
arrow
arrow
    文章標籤
    試用 漱口水 Betadine
    全站熱搜

    Chair Mama 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()