close

最近我參加左個試用呀 - 輕鬆洗衣2部曲:寶絲低敏潔淨+金紡柔軟清新, 呢支洗衣液同柔順劑都係經專業皮膚測試驗證,配方温和不刺激,所以無論大人同細路、無論皮膚狀況如何都可以用架!柔順劑我就選擇左『親親BB』,我貪佢隻味淡香又天氣,唔會香到我唔自在,即使好近咁聞都係聞到少少香味架咋,啱晒我!又唔會遮我啲香水味,即使小小都唔會!!而且呢隻柔順劑可以用1滴去做到普通柔順劑4滴即柔順效果,好濃縮架,所以每次用少少就夠架啦!我最滿意既就係~啲衫都好柔順,好過我之前用個隻,我嫌之前個隻洗完啲衫唔夠soft,所以真係好感激相關公司比我參加試用,令我揾到一隻啱自己既柔順劑!之後我都會轉用寶絲低敏濃縮洗衣液同金紡新精神系列衣物柔順劑 ー 『親親BB』,你地都試下啦ヾ(*´∀`*)ノ
再一次感激相關公司比我參加該次試用活動!image.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

- 產品由品牌 x JAG 提供。
- 純屬個人的感受。
- 免責聲明

:此網站所發表的全部文章純粹個人意見感受。
產品成效因人而異。
建議閣下先自行了解產品再作考慮。

不代表品牌的言論和立場。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
arrow
arrow

    Chair Mama 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()