close

我膚質又較乾,都唔知搽咩好,我又怕笠喎… 聽講L'Oréal Paris新出左隻精華水,好多美容達人都讚好架!機緣巧合之下,我參加左L'Oréal Paris既試用活動,佢地比左'水清新3合1智慧保濕精華水'比我試用,正正就係好多美容達人同謝安琪(女神)讚不絕口個隻新產品!

image.jpeg 
呢隻精華水同其他既好唔同,入面有好多一粒粒既野~(初時仲以為係油(´・_・`) 原來個啲一粒粒係爆水珠珠黎架!好正!好易推開,一推開就覺得有好多水,感覺上好潤好補水!每次用兩、三滴就夠架啦~我就鐘意滴係掌心再輕拍塊面,直至吸收(唔使擔心要好耐~好快就吸收晒~)… 用左幾日,皮膚真係好似飲飽水咁,真係好保濕呀,果然係Genius Water,有齊保濕、滋潤同鎖水三大功效!又唔笠又快吸收~用完啲皮膚即時嫩滑左呀!又水潤左!上妝都易啲呀~啱晒我呢啲又懶又貪靚又怕笠既人~一枝精華水代替左化妝水、精華同乳液,唔使分開咁多枝!懶人必備!仲有小小tips~我自己就鐘意滴幾滴精華水落去化妝棉度(我通常用三塊:兩邊面同額頭),再敷5-10分鐘,效果就好似敷完mask咁,好保濕好正!
如果有興趣可以去以下網頁睇睇吖:
http://hydrafresh.loreal-paris.com.hk/
再一次多謝L'Oréal Paris比呢個機會我試用Hydra Fresh Multi-active Genius Water!真係一個值得推介既產品!大家都試下~be a Genius(*˘︶˘*)

 

 

 

- 產品由品牌 x JAG 提供。
- 純屬個人的感受。
- 免責聲明

:此網站所發表的全部文章純粹個人意見感受。
產品成效因人而異。
建議閣下先自行了解產品再作考慮。

不代表品牌的言論和立場。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
arrow
arrow
    文章標籤
    試用 護膚品 L'Oréal Paris
    全站熱搜

    Chair Mama 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()