close

SUR PUR登陸香港只係幾個月既時間,相信大家都唔太認識呢個品牌,而今次我好榮幸可以一試佢地既『白鑽修復面膜』,試一試佢地既厲害!

image.jpeg

image.jpeg
SUR PUR既白鑽修復面膜係cream mask既一種,呈白色cream狀,好易推開,推開後係透明狀,推開既時候感覺到佢好rich,我仲好擔心會好難吸收添!點知一搽上面,就涼涼地,之後就感覺到有一層薄膜包住塊面。十五分鐘之後,面上既cream mask比皮膚吸收晒,皮膚即時好有光澤,再睇唔到任何cream狀既物體係塊面度,即時覺得之前既擔心 - 『覺得佢比較rich,怕好難吸收』係多餘既!洗面之後,完全冇繃緊既感覺,仲感到皮膚更飽滿、更有彈性、更有光澤,仲即時soft左,細紋仲開始減淡!第二日既底妝好貼服,效果都幾long lasting,成個人睇落都精神左好多!

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

最後,再講下我敷呢個面膜既護膚程序:
洗面→爽膚→搽精華打底→ SUR PUR白鑽修復面膜(薄薄搽一層,面同頸都需要,十五分鐘後洗面)→(個人再習慣,覺得洗面後會洗晒啲精華,所以搽多一次,或有人覺得皮膚已經吸收左精華,搽面霜就可以)爽膚→精華→面霜同眼
其實敷cream mask唔需要擔心paper mask會發生既倒吸問題,仲唔一定會訓係度敷,可以自由活動,所以我都幾鐘意cream mask架!

今次既試用令我對SUR PUR留下一個唔錯既印象,買黎試下啦,你都一定會愛上!真心正!

 

 

- 產品由品牌 x she.com 提供。
- 純屬個人的感受。
- 免責聲明

:此網站所發表的全部文章純粹個人意見感受。
產品成效因人而異。
建議閣下先自行了解產品再作考慮。

不代表品牌的言論和立場。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
arrow
arrow

    Chair Mama 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()