close

女性陰部不適唔單止會影響心情,更有機會間接影響工作表現或者人際關係。 作為女性,當然要好好保護我地既重要部位,以免影響自己既心情之餘,亦可避免我地既重要部位引起相關既疾病!而著名既家庭健康與衞生專家 - 滴露,就推出左一系列既女性衞生潔膚液,分別有『敏感防護』、『清爽呵護』、『深層倍護』,以照顧不同年紀女性既需要,幫助我地遠離害菌既侵害,令陰部亦可遠離異味同痕癢! 作為媽媽既我,當然係用『敏感防護女性衞生潔膚液』,不含色素、香料同酒精成份,性質温和,用後覺得好清爽,即使分泌多既日子都唔會痕癢。其實做左媽媽之後,因為荷爾蒙既轉變,會令身體部位容易引起敏感,所以係需要用特定既女性衞生潔膚液去保護返重要部位,遠離痕癢同異味,同仔仔女女玩都玩得輕鬆自在啲啦!

image.jpeg

滴露作為家庭健康與衞生專家,當然可以全面照顧我地既需要啦,當中包括潔手液、淋浴露同女性衛生潔膚液。

image.jpeg

今次我試用『敏感防護女性衞生潔膚液』,不含色素、香料同酒精成份,性質温和,啱晒媽媽們!

image.jpeg

滴露既敏感防護女性衛生潔膚液係透明架,我覺得每次用一泵啱啱好!仲無香味架,就算有鼻敏感都唔使擔心!

image.jpeg

唔用可以lock住,用先開返,方便你帶去第二度用(例如:游水後沖涼用),lock住包保唔會漏!但唯一缺點就係樽蓋太鬆!

image.jpeg

『敏感防護女性衞生潔膚液』,不含色素、香料同酒精成份,仲經婦科及皮膚科醫生測試架,用得好放心!

image.jpeg

image.jpeg

另外試左透亮潤澤淋浴露,含有維他命B3同C,仲有好香甜既桃味,好易起泡!沖完涼,皮膚水潤、有光澤!

 
 
 
 
 
 
- 產品由品牌 x iTrial 提供。
- 純屬個人的感受。
- 免責聲明

:此網站所發表的全部文章純粹個人意見感受。
產品成效因人而異。
建議閣下先自行了解產品再作考慮。

不代表品牌的言論和立場。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
arrow
arrow

    Chair Mama 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()