美白、抗氧化、保濕都係我護膚程序不可或缺既部份,更有唔少sis以美白為終身事業~其實美白既產品除左洗面乳、精華、面霜同面膜之外,仲有sleeping mask架!L'OCCITANE最新出既白皇后亮白睡眠面膜就一個唔錯既選擇啦,可以令肌膚淨白之餘,仲有補水、修護、亮肌、均勻膚色、回復皮膚彈性、阻截色素及泛黃等功效,真係多到講唔晒呀!一次過有齊咁多個護膚功效,滿足晒我既願望呀!
其實L'OCCITANE既美白產品一真都有唔錯既口碑,而白皇后亮白睡眠面膜的確令我對呢個品牌眼前一亮;首先啫喱乳霜狀令皮膚好快吸收,唔會有黏笠感,唔會增加皮膚既workload就可以滲透到肌底以釋放修護成份同深層補水;再者,效果不錯,一訓醒照鏡真係覺得自己白左之餘,仲keep住水潤彈滑,更有光澤,一星期用兩次左右,已經發現塊面冇咁黃,有L'OCCITANE就唔怕比人話「黃面婆」啦~!

image.jpeg

L'OCCITANE白皇后亮白(Reine Blanche)系列更含有專利繡線菊複合物(Reine Blanche Complex),呢隻最新既白皇后亮白睡眠面膜仲加入左黃芩,美白效果可以話係更上一層樓!

image.jpeg

包裝同白皇后系列既其他產品相約,簡約之餘亦令人感受到白色的高貴同簡潔之美~

image.jpeg

質地為啫喱乳霜,令肌膚容易吸收,先厚敷後按摩,厚敷十五分鐘後就已經吸收左一半,再加以按摩,令餘下既sleeping mask更易被皮膚吸收,然後就可以去訓教,翌日就會水嫩彈白!

image.jpeg

我會先按下巴,用食指同拇指由下巴向腮骨按摩,以促進肌膚微循環。

image.jpeg

之後我會按摩面頰,先用指腹係面上輕輕打圈,然後再用掌心係面既中央向外撫掃,重複幾次,以撫平肌膚。

image.jpeg

然後我會按摩前額,由鼻側按到額頭再按到太陽穴,重複幾次。

image.jpeg

最後我會由上而下按摩頸項,一定要記住呢一部分,頸都要保養架!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 產品由品牌 x iTrial 提供。
- 純屬個人的感受。
- 免責聲明

:此網站所發表的全部文章純粹個人意見感受。
產品成效因人而異。
建議閣下先自行了解產品再作考慮。

不代表品牌的言論和立場。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
arrow
arrow

    Chair Mama 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()